Trötter!

Jag tror faktiskt att det är natta för mig snart, är sjukt trött idag! Ska jobba imornbitti så det är kanske bra och sova lite å.. Ska jobba på ruschen imorgon så det betyder att det är längre tider och mera glass, mumma! Aja, sen har jag väl inte så mycket och säga.. Kommer nog inte blogga nåt imorgon, ska sova borta. Kommer hem på lördag kväll, ska dra in till stan och träffa min saknade vän, Oskar! gud så mycket som jag har saknat honom! har ju så mycket och prata om nu! :)
Min fina vän, miss u. KOM HEM

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Härlig bild!:D
Hoppas du får en toppen fredag!:)

Svar: Tack, detsamma! :)
Madeleine Sundberg

2012-06-29 @ 13:28:51
URL: http://creameme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback