It's always a good time

Sov borta inatt, skönt. Inget mer med det, satt och spelade hockyspel som jag fattade nada av och sen blev dä fifa street som va så jävla kul! grym va jag, utan tveckan!
oså har jag bokat om tatueringstid, på en annan studio. Den 27 september smäller det. Jag är så jävla taggad, längtar så jävla mycket!!
:D
Återgå till den här veckan:
På fredag är det fest, lagfest, kräftskiva med bästaste tjejerna + Håkan.
Kommer bli så jävla awesome!
Love

Snart är den minnnnnnnnnnnnnn!


Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Så avundsjuk jag är, den är verkligen otroligt fin! Kommer du at passa Så bra i. <3

2012-09-11 @ 13:26:53
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback