jag är så jävla taggad!

Igår blev de film kväll med många människor uppe på iogt nto, det spökar där uppe o vi kollade på skräckis hela natten, kul... fyfan va rädd ja blev!!!!!!! dom skrämde skiten ur mig, fyfan säger ja bara!!! men efter film saken så åkte ja till pizzerian o pratade lite med jonas som var då mkt trevligt. Sen var det bara hem o sova men dåjävlar.. fick jag ett samtal kl 1 på morgon! jag som ville sova... åh, ingen fattar ju......



Idag vaknade ja väldigt tidigt, ska strax åka på match. Brorsan spelar kl 12, jag ska stå i kiosken o hans tjej ska vara med mig, då önskar jag broder lycka till, elr ja, spark i arslen så det gör ont ;) efter hans match har jag nämligen också match, mot bergsjö, ska möta babyn! Jag längtar som fan! efter min match blir det att kolla på jonas match, mycket på G nu! nu ska jag göra mig klar, hörs! peace :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback