Livet är kanon!

godmorgon babes! vädret duger, ska inte göra så mkt än att spela match ikväll i stugsund, kom o kolla om ni vill de, kl 19.00. Innan de ska jag o lisa plocka lite hallon så man kan göra glass elr saft o sånt dåråå, som vi brukar göra här hemma. Imorse har jag äntligen städat mitt rum, det var bra gjort tkr ja! Nu ska jag tagga lite inför matchen ikväll annars går de inte, haha men vi hörs, sötfisar! 
och förresten, min älskling, BABYPINK kanske kmr idag, jag har längtat hur mkt som helst nu, nu får den fan ta o komma! Det är liksom ett måste! ;)

     taggataggataggatagga förfan!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag med, hon har alltid så coolaa skor (:

2010-08-02 @ 12:11:32
URL: http://emaabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback