Dag 01 – Om mig

Jag heter Madeleine Sundberg, som de flesta redan vet, född i thailand, bodde där i 9år. Jag är 16 år, har en bror som är 19, William. Mina föräldrar är död, pappa dog när jag var liten och mamma dog för 3 års sedan. Mitt intresse är fotboll, jag brinner absolut för det. Jag går sista året på bergviksskolan, klass 9a. Där har jag ett gäng brudar som jag brukar umgås med. Efter nian vill jag gå handel i söderhamn men det är inte säkert, vi får se hur det blir. Som mitt liv ser ut nu är ganska bra, jag flyttade i somras från min bror, till ett fosterhem för jag trivdes inte där jag bodde förut, jag blev behandlad på fel sätt, som om jag vore ingenting. Det var jag i hans ögon också men sånt skiter jag i nu för jag har det jättebra där jag är nu. Här kmr jag bo några år till men jag har fortfarande lika bra kontakt med min bror även fast vi inte bor med varandra. Bättre kan det bli men vi är nöjd bara vi är lyckliga. I framtiden vill jag bli lika bra som min bror i fotboll och leva ett bra liv, få många barn osv! och hoppas med hela mitt hjärta att inget kommer i vägen för mig! :)


Kommentarer
Postat av: sandra

svar på kommentar:

jätte söta! :D

2010-12-05 @ 14:37:43
URL: http://jjison.blogg.se/
Postat av: anna

<3

2010-12-05 @ 17:53:51
URL: http://annamarialandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback