Dag 05 – Vad är kärlek?

åååååååååååååååååhh! jag är så himla dåligt på att berätta om kärlek. Kärlek är det alla behöver, kärlek är trygghet. Kärlek kan vara till föräldrar, sina kompisar, husdjur elr kärlek mm. Det är på olika sätt. För mig är kärlek underbart, en dag ska jag hitta mig en underbar pojkvän som älskar mig som den jag är, hur jag än ser ut, han ska vara ärlig och inte utnyttja mig. När den dagen kommer ska jag skriva ett riktigt långt inlägg, så ni får läsa om mr perfect, varje dag baby, promiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiise

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

GodMorgon sötnos ! =)

Hoppas din dag blir super grym !

<3 KrAmSiSaR <3

; )

2010-12-14 @ 07:25:20
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback