hejdå mage

Hade träning idag, som ni redan visste. Det gick bra, som alltid fast den här gången gjorde jag faktiskt 3 mål!, jag pratade med mina tränare om piercingen och det va en dålig idé att skaffa eftersom vi ska ha cup alldeles strax, nästa vecka förstå ni men jag ska skaffa plast elr något liknande så det inte blir infektion, så länge jag håller mig borta från det kan jag vara med och spela, och då jävlar slår ni inte mig i magen, ni som jag kommer möta. Då blir inte madeleine så himla glad. Dag & tid är bokad, på måndag klockan 16.00 blir jag piercad på naveln, längtar jag elr? jooosattt men det var dyrt, 660 plus saker som jag ska köpa med, blir väl runt 800-900 sen, jävla skit, jag hoppas att det är värt, annars jävlar blir jag arg...  också är det ändrade tider om söndag, jag har match då men vi ska även ha träning samma dag! på morgongen, klockan 9.30 och matchen är i bollnäs klockan 13.00, najs du! nu ska jag sova, ni får ha det så najs så hörs vi, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback