madeleine sundberg berättar

FÖR ETT ÅR SEDAN:
Hur gammal - 15
Vilken klass gick du i? - 8an, gått om ett år
Vad hade du för hårfärg? - svart, svart med blont under, rött
Hur lång var du? - jättelång
Vem var du kär i? -  äcklet
Hade du någon pojk/flickvän? - ja
Vad brukade du göra på fritiden? - umgås med han, fotboll
Vilka umgicks du med? -  han
Hur såg du ut? alltid lika snygg
Var allt bättre då? - lite så där
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - ja men endå inte
Har du förändrats? jajamen, starkare är ja å

NU:

Hur gammal är du? - 16
Vilken klass går du i? - 9an, sista året
Vad har du för hårfärg?  - blackhead
Hur lång är du?- fortfarande jättelång
Har du någon pojk/flickvän?  - nope
Vad brukar du göra på fritiden?-  fotboll, vänner
du med?- min älskade bästa vän mm
Hur ser du ut? - snygg som alltid, vad annars?

HAR DU..

Sovit brevid någon av samma kön? - ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - ja
Slagit ner någon? -  händer nästan varje dag, skojjjj
Ljugit för en bra vän? -  nej, tror inte d
Svikit någon?-  vetefan
Fuskat på prov/läxförhör?- ja....
Blivit kallad Bögjävel?-  nope
Kallat någon Bögjävel? -  kan hända
Druckit alkohol? -  ja

VEM:

Skrev du senast till på msn?  - max, några dagar sedan
Kramade du senast? - fantomen
Sov du hos senast? -  hos patrik
Kan du lita på till 100%? - fantomen
Är den finaste personen som finns? - min bror
Vill du vara med just nu? - willeeee
Ringde dig senast?  - Helen
Skicka ett sms till dig senast? - Sandra
Skickade du ett sms till senast? - Sandra

VAD:

Drack du senast? - fanta
Köpte du senast? - mat på donken
Gjorde du igår?  - Plugga ääset av mig
Ska du göra imorgon? - tränatränaträna!
Vill du göra just nu? -  softa och kolla på BONES!
Åt du senast?  -  happy meal
Är närmast dig som är rosa?  - min babypink & mp3

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu-  nope
Du har sårat nån så de börjat gråta - ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta -  ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader -  ja
Du har haft ett förhållande som varade över 3 månader - ja
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - ja
Du har haft ett förhållande som varade över två år - ja
ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - nej
Jag har smygit ut utan lov - nej
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - ja
Jag har en hemlighet som ingen vet - ja
Jag har fuskat i ett spel - jajamen
Jag har struntat i ett prov - nej

DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - äschnej
Jag har tagit mediciner mot depression - hahha nej!
Jag har anorexi och/eller bulimi - aldrig, äter bra ja
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - ja
Jag har vaknat gråtande - nope, bara lite droppar
jag har somnat gråtande - ja

DÖDEN

Jag hatar begravningar - mest.
Jag har sett någon dö - ja
Någon nära till mig har försökt begå självmord - ja
Någon nära till mig har begått självmord - nej, inte vad jag vet?

Enjoy bitches, kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback