nu är jag redo!

vaknade kvart i tio, är lite söööölig idag känner ja. Jag har legat framför tv:n fram till kl 11.30, var nyss ut och bar in lite ved så det blir varmt i huset, har inte ätit frukost än och inte orkar jag med det heller. Pratade med mina låtsas föräldrar igår kväll om piercing, om jag fick pierca mig på naveln och dom sa jaaaaa!! fyfan va najs! så jag ska boka tid i veckan så åker vi in nästa vecka(om vi får tid) och piercar mig! det enda problemet är ju bara att det är massa fotboll på gång nu!  Det som kommer nu är träning torsdag, match söndag mot kilafors i bollnäs, och sen massa träningar inför CUP som vi ska delta, KM i söderhamn. Ja, som ni ser, mycket på gång var det! fotboll hit och fotboll dit! men ha det bra, pusspuss



Om bara några dagar är det nyår! det betyder att det är nytt år(2011) och inget ska förstöra året för mig! och jag önskar er med all kärlek, gott nytt år på er! Ha det så himla najs mina läsare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback