aah, så vare

för det första... min moped älskar inte mig men jag tkr om den, den dog idag.. då menar jag att den dog. När jag åkte till jobbet idag gick det väldigt bra men hem vägen, då ville den jävlas. sen så dog den när jag kom fram till stråtjära. vi ska ta o laga den imorgon. Idag har jag som sagt jobbat, jobbigt var det, alla hade mens, sur verkade de som. Då ville jag också vara sur, skönt att komma hem iaf. Micke fick komma o pumpa moppen när den dog idag, medans han var på väg fick jag besök, så jag slapp vara själv i öknen, sebbe åkte förbi. Pratade lite. Nu sitter jag o kollar på tv med familjen, dödligt vapen, verkar som en bra film faktiskt. Imorgon ska jag jobba igen, skit också. men ha det bra hörni, tjaarå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback