Hora är såna som du, bara att acceptera

matchen gick väl så där. Förlut med 4-2 men jaja, vi kmr ikapp snart, hoppas jag iaf. Dagen har varit braa, amanda kom lite senare än förväntat. jadu... vi hälsade på hästarna o så. Sen sa amanda att klockan var fem över halv sex då fick vi lite bråttom för jag har samling kvart i.. då åkte vi med "racer" fart o kom dit tjugo i också var det inga bilar... så jag ba, amanda? är du säker att klockan är tjugo i sex? så kollade hon igen, så var klockan tjugo i 5!!! så vi åkte tillbaks, hämtade plånboken o åkte en väg till mohed, vi åkte till stranden o kollade, där träffade vi då Stina, pratade en stund sen åkte vi iväg igen, tankade på macken o kom t o m i tid!! helt otroligt. Så har min dag varit, imorgon väntas jobb! nu, sova! hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback