ja, så blev det.

blev sandra idag, även fast man tänkte vara hemma o nörda twilight saga boken, skitbra bok! ni MÅSTE läsa. Jag brukar inte läsa men den här boken är verkligen bra men iaf, hon kom till mig o vi cyklade till nån ladu grejs o fikade, kuriren var där o han tog kort o vi hhoppas verkligen att vi kmr med! fotografen är ju mktmktmkt snygg! riktigt läcker bit. Efter det åkte ja hem till Sandra, träffade olle, emma, sara o hennes familj. myspys, sen åkte vi o bada hela natten, pontus kom förbi o umgick med oss som var mkt trevligt! nu sitter jag hemma o väntar på jordgubbar mys! heh, och tv väntas! Imorgon blir det vara med sandra igen :) nu ska jag ha lördagsmys med familjen, ha det så bra, pusspussar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback