me love linnea

dagen var kanon, blev skrämd av linnea när man åkte moped med henne, känns som om hon kör om hon oss o allt... Vi var på marknaden först sen bada bada. Vi hade inte bytt om, jag ba' linnea? hur ska du ta på dig badkläderna?' så tog hon en handduk o bytte om som blev MKTMKTMKT krångligt. men jag då, den krångligaste av oss, ' men linnea, gör som mig, det är bara en barn familj här, bara klä av dig helt' tamefan så gjorde jag de också... ingen såg(?) INGEN ANING men så blev det iaf, vi träffade på Jonas, pontus, carl(?) olivia o elin där också, dom kom precis efter oss. Så jonas fick ta bilder, så ska vi bjuda lite, även om den är ful. Efter badet blev det MAT! på rosa pantern, jag fick inge stark sås så jag sprang o letade efter en sån, smög mig omkring o hittade en såsig en, jag luktade först på den, den luktade STARKT! men nog fan gav jag mig på den o ja... sen fick jag Linnea göra samma sak! hah! efter maten åkte vi till marknaden igen o hjälpte emma jobba, jag o linnea skaffade oss ragg, från sthlm, kändis som han påstår, han heter johnny men jag kallar han petrus lars judas linus, han fick mitt o linneas tlf nr, mkt trevlig kille. Sen hade linnea träning, sju till halv 9, sen var det bara hem o kolla på tv o här sitter jag o mitt internet krånglar! nice du, inte direkt. Men ha det bra, sovgott allesammans! puss :)

Kommentarer
Postat av: Linnäääeaaa

Puss på dagen den va fan grym! :D

vettuuu, han sa att han hette Kalle idag när han svara i telefon ;o så ja vettefan vad han heter på riktigt jaaaä! :ö <3

2010-07-07 @ 21:22:48
Postat av: bloggarN

jaha , men dåså, där har vi ett till namn! ;) <3

2010-07-08 @ 08:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback