when I get older, I will be stronger

jadu, sista dagen i Bergviken, snacka om skönt? ja! jag orkar inte vara kvar mer, vart som helst men inte här. Imorgon blir det in till soc på möte sen flytta till vannsätter, precis vid bergviken, packat o klart är det också. Mitt liv har nu inte varit så bra men alltså, nu börjar jag om på nytt o glömmer allt skit jag har varit med om, allt det jobbiga o falska. Jag hatar sånt, bortbortbort med allt! På fredag är det då midsommar, ska hem till josefin då o parta lite, blev bjuden där o nå fest i bocksjön men dit orkar jag inte + jag hittar inte dit. Så jag valde att vara i bergvik. Midsommar?ska man klä sig fin elr nåt? jag tar på mig min nya viiiita klänning isf, blir perfekt de ska ni se. Ja men iaf, hmm... som sagt, jag ska bo i vannsätter i några månader hos nån fostergrejs tills allt utredning är klart sen ska jag flytta in hos nån foster familj nånstans, jag får önska mig. Helst närmast skolan. Jag ska aldrig mer kliva in i det här huset, det är vad jag vet.  Nu är det bara att börja om livet, ha kul o allt! jag är fortfarande ung! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback