Fuckup

jag har inte bloggat sen igår pga att det har varit så mycket och att jag är mycket lat. Igår var jag iaf med sandra, vi tittade på film och så där då. Hon grät nästan hela filmen, fjolla de du! fast.. jag ska inte säga mycket. Idag har jag tränat, äntligen. Nu är fotbollen tillbaka! fast, det gick inte så bra, läre ha nya skor! FAN OCKSÅ! jaja, just nu sitter jag här uppe i mitt rum och tänkte tagga ner hjärnan lite ifrån allt och kika på film, jag har en sån hemskt värk. Alltså huvudvärk, fucku. Lovet är inte slut än, har 1 dag kvar, ska väl bara läsa på provet då. Ni får ha det bra, så hörs vi så så fort som möjligt. Pusshej :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jaaaaaaaaaaa Maddeläääään vi måsteeeeeeee!

2010-11-07 @ 15:15:32
URL: http://jagkallaslinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback