jag & mina buss kompisar

Har en himla benvärk, träningsvärk efter kondition testet. Jag säger ju att jag hatar sånt också har jag kondition träning på torsdag sen match på fredag?! kom igen! Men det ska jag tamefan klara OCH orka. Slutade skolan kvart över 3 idag, satt och väntade på bussen med jonis,jonas och larsson. Fast det är bara jag, jonis och jonas som åker samma buss. Det är liksom vi som är buss polarna. Det är så himla kul att åka buss med dom! Kom hem, åt, pluggade en timme, sitter nu vid datan och myser, ska strax fortsätta läsa, ska bara CHATTA klart med min kompis, batman, drygar mig ju bara... Nu vart det många komma tecken men det fick bli så, hörs då, ja, ni vet. Vi hörs senare, ha det så himla bra, pussar!:)


sliten och trött, men jag kunde iaf flina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback