Ockelbo, Valbo, ockelbo, Bergvik

Ja, vi åkte iväg klockan 10. Hämtade Jeanette och drog iväg, kom fram runt 12. Handlade 3 saker, åt på thaigrejs. Försökte leta efter en jacka men hittade inget, men jag hittade skor som jag inte köpte eftersom jag tänkte på en jacka, jag köpter dem senare. Vi åkte därifrån runt klockan 2, kom fram till ockelbo ca 3. Åkte till stallet för Jeanette hade tävling. Var där en stund sen åkte jag och bror in till ockelbo staden och köpte drinkar osv. Där borta skämde jag ut mig(as usual) jag säger bara, det är tur att man inte bor i ockelbo! så slipper man träffa på dem man skämde ut inför! Egentligen så har jag stortsett skämt ut mig hela dagen idag.... äsch, det gör inget. Efter ockelbo blev det tillbaka till bergvik, käkade på bg sedan drog vi till stor hallen. Wille hade träning. Jag och Jeanette satt och pratade och kikade på fotbollen. Sen skjutsade dem hem mig runt 10. Dagen har varit kanon! Imorgon blir det väl Halloween grejer då.. Godnatt!

Dagens madeleine sundberg fast, I en av natt tröjor som jag brukar sova i! :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv; tack:)<3

2010-11-05 @ 09:35:27
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Men hej snyggingmadden min vi måste träffas hallåå :o <3

2010-11-07 @ 00:01:06
URL: http://jagkallaslinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback