Titta va många gamla kort jag hittade på den gamla bloggen!


Det här är väl skolavslutningen 09                                         Detta är också skolavslutningen 09

Nångång under året 09, min lugg period                          Klippte om luggen hos nån tant som var jättedålig!

Ca 2,5 års sen? minns inte riktigt.                                    Titta magen! åhh vad jag saknar!


Maj(tror jag) 2010                                                           När jag mådde, ja. Skapligt dåligt.
 
Men jag försökte se glad ut iaf, flina och skratta lite. Det gick men endå inte..

Kommentarer
Postat av: lill sis!

gööööörgulliga allihop! men de sista, super fina :D <3

2010-11-09 @ 11:35:54
URL: http://jjison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback