varför vara perfekt när man kan vara sig själv?

Onsdag idag, dagarna bara rullar på nu! Jag har stortsett hela veckan försökt att samla in pengar till skoltröjorna men det går inte så himla bra för många glömmer och många har ej pengar. Jag hoppas verkligen att jag får in allt IMORGON! Jag slutade skolan fem över halv tre. Jag och vendela fick skjuts till variant av amandas pappa, tack så mycket lalalalars! sen flummade vi hela tiden, sen fick vi säga hejdå till varandra så det blev inget mer skratt. Just nu funderar jag på att plugga så jag gör det snart, sen... Ska bara kolla runt lite. Det är nå konstig väder idag, blåser hur mycket som helst och det är sååååå himla irriterande och det ska fortsätta så här i flera dagar till!! fyfan alltså. Jaja, imorgon är det lucia träning, jippie?? hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback