19 oktober, läxor och allt!

Hade "må bra dag" i skolan idag, var väl rätt så okej. Slutade typ 2, glömde mina ringar på sista lektionen, larrys. Men Linut har dom, som tur är. När jag kom hem så hjälpte jag till i stallet och gjorde en massa. Sen åt jag mat, pommes med kebab, turkmat brukar jag kalla det för, det var mkt god!. Just nu är jag jättetrött efter att ha läst på NO provet, tror tamefan att jag kan hela det nu. Det är ju så det ska va, också måste jag plugga på Espana idag! eftersom läxförhöret är till imorgon...åååh, måste läsa på engelska provet också, den är ju fan till på torsdag, MYCKET NU! helvete. jaja, ha det så himla bra mina kära, kyss på er korvar.


Dagens jag, trött och mys kläder, ingen fin frisyr men wtf? jag är ju bara hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback