Nu blev det kväller...

blev väldigt sent inlägg idag eftersom jag ej har haft så mycket tid, skolan var segt men jag hade sovmorgon iaf.  Hade nå skoljogg också, kul? nej. men man gick på det i skogen endå. Slutade då kvart över 3, gick fort som fan till variant o hämtade ut mina skjortor som hade kommit från HM, jag är mycket nöjd förutom att det var lite lång men what the fuck! det är jag som är kort. Sandra satt där på variant huset o väntade på mig sedan åkte vi hem till moi, åt , lekte med kameran sedan drog hon hem o jag in till stan med min älskade söta storebror o handlade. Det blev en röd plattis, lipsyl och deo för mig, vill inte slösa för jag ska till gävle på lördag! bror köpte en lampa. Sött. Ha de så kanon sötnosar, hörs!




Den svarta skjortan, den blå har jag ej knäppt kort på men det kmr liksom... 

Vem har sagt att man måste vara fin på kort? va dig själv så ordnar allt sig! gör som vi! (bara ett tips)


Kommentarer
Postat av: lill sis <3

omg är det enda jag säger

2010-10-07 @ 16:41:33
URL: http://jjison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback