A-laget

Matchen mot kilafors förlorade vi mot, 2-0 till dom hörde ja. Bättre än sist, bra spelat tjejer även fast att jag inte var där o kollade. När man var hemma i några minuter ringer telefonen. Karin i lurn. " madde, vad gör du?" kan inte du komma till ip o hjälpa mig i kiosken, jag vet inte hur man gör, osv" men självklart så åkte jag o hjälpte till o det gick kanon.Herrarna vann med 4-2 mot vikifors.  Jag har nyss ätit, sitter nu o kollar på ghost whisperer, väldigt bra serie, en av dom bästa faktiskt. Imorgon blir det skola, prov o allt möjligt sen drar man in till stan med Helen o köper en ny data till mig!  en asus. jag längtar enormt! tihihiihih, ge mig ♥


Kommentarer
Postat av: sandra! :D

HÄRLIGT MADDE! grattis :D! <3

2010-09-12 @ 19:22:26
URL: http://jjison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback