Hudik

Åkte då hit igår, efter skolan. Jag kom väl fram runt 13.10 o där stog patrik med racer bilen, jag har saknat den bilen enormt! bilen är ännu roligare att åka nu eftersom den är trimmad :D jippi kay yey. Runt kl 3 kom Viktoria o va med mig, hela kvällen. Stackars henne.... Sedan sov jag över här o snarka sönder och luktade vitlök efter vitlöksdressingen, mumma du... Idag vaknade vi runt halv 8, wiiiee :ö Senare ska vi åka in till staden igen, shoppa kanske! :D jag har hittat min dröm data även fast den är svart men det är en azus iaf. Det är kung d. Har inget mer att skriva nu, ska väl kila ner o käka nåt. HÖRS HEJ, INTE LEVERPASTEJ! inte utan mina brudar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback