You are soo ...

Har hänt så mycket idag så jag har inte hunnit skrivit något. Var iväg till stan idag för att spela fotboll, mot norrtull. Dom vann med 2-0 o stackars sofie bröt armen(elr något liknande) Hoppas att du blir bättre! Efter det kom Helen o hämtade mig på hällåsen, vi åkte o köpte data till mig, presentkort o blommor till storebror för han klarade körkortet idag! grattis bror, jag älskar dig oerhört mkt! sen har vi hämtat saker där jag bodde förut, så det är klart nu så slipper jag se det facet. Min data har inget internet o skydd än så vi fixar det alldeles strax. Helen håller på med det nu. Vi har även fixat om mitt rum idag, mindre säng så jag får plats med saker o ting. Det ser kanon ut än så länge. Idag skulle jag egentligen inventera på variant men hann tyvärr inte...  jaja, får faktiskt bli nästa gång. Imorgon blir det skola sedan träning, kanoners. hörshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback