Lovely!

Hejsan mina fans, jag har precis badat bubbel bad, bubbel massage mojs. Låg kvar i ca en timme, gud så skönt!!! och vet ni? igår fick jag veta hur min häst ser ut och hur hög den va osv. Det var en fuss(stavas) jättefin sort! vi ska åka och titta på den i morgon tror ja! det blir supernajs d! och vet ni vad jag har gjort idag? jag har faktiskt ätit kollbulle om det nu heter så... Det är sånt där pannkakor med fläsk, jag blev mätt på en halv... HEHE och glad påsk på er!!! och grattis melissa som fyller 16 idag! hurra hurra! nu ska jag fortsätta kolla på Harry potter och myyyyysa, hörs

Lånad bild från google, typ så där ser bubbel badkaret ut! fast den vi har här i hudik har 2 fjärrkontroll som man kan trycka in massa mojs och bestämma hur man vill ha temperaturen och radion mm. Livet är bara najs ibland, imorgon blir det nog massage stolen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback