Skönt o vara hemma igen!

Hej mina bloggläsare eller ja snarare FANS. Jag förstår att ni har saknat mig, jag har saknar er också. Jag har varit utan data, mobil och tv i ca 5 dagar. Jag har använt eller rört min telefon dessa dagar för jag är rädd om den. Dom snattar mycket i Spanien. Vi var två st som blev av med grejer, pengar(90 euro) ID-kort och kreditkort. Jag var nära på bli av med mina saker jag också, jag blev tagen på stjärten, dom letade säkert efter pengar. Jävla fick tjuvar!! Det har hänt en massa i Spanien, BARA ROLIGA händelsen faktiskt. Ni skulle ha vart med!! jag har knäppt många kort och alla kommer tyvärr inte att komma med på bloggen men dem finns på facebook. Bli vän och besök mig om ni vill se bilderna, om ni inte redan är vän med mig, såklart. Nä men jag har haft det underbart, jag sov med dom bästa och hade det jättenajs. Just nu sitter jag och saknar Spanien...

Har ni tur så kommer det upp fler bilder, alldeles. Och vet ni vad? va kul att ni har TUR idag. För jag kommer absolut att lägga upp, promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback