första dagen, KLAR

ÅÅH gud vilken dag. Började med att jag kunde inte sova inatt, NERVÖS BRUTTA. Men det gick bra idag, jag har nog hamnat i en bra klass. Det var så många härliga människor från olika ställen. Vi var först på aulan, sen i klassrummet och pratade...... sen hade vi världens längsta håltimme, gick ner på stan sen till bowling hallen för vi hade ingenting att göra. Så vi gick dit och hela klassen kom och spelade bowling som var SKIT kul. jag förlorade inte.... Just nu sitter jag och vilar, tv med andra ord. Senare om nån timma sticker ja till MO och umgås med brudarna! Vi hörs dudes!
                                                          FÖRE: imorse

                                                    Efter: NU, skit trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback