mensvärk

Är nog det värsta, gud va ont d gör!!! men iaf. Jag har haft d roligt i forsa, i lördags hade vi mys stund med tacos och bada tunna, väldigt skönt faktiskt. Idag har jag och morfar åkt motorcykel i 130 km/h, cult och sen har vi käkat mjukglass i glada hudik sen stannade vi efter vägen och tittade på E4N loppet. Såg väldigt jobbigt ut om jag ska vara ärlig. Mitt lag hade även match idag, som gick dåligt hörde jag. Synd DÄ men inget att deppa över. Vi tar nästa match och Caz är hemma! WIHO. Sen har jag väl inget mer att säga än att jag har haft världens jävla mensvärk som senaste dagarna. VARFÖR!!!???? åh. Jag orkar inte... första mensen på skit länge och d gör så ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback