så här är det!

Igår kom brorsan förbi och skrev CV:n, sen hände inget särkilt. Idag hade vi match mot mohed, gick ju bra endå tyckte jag. Sen måste jag ju få förklara utan att folk ska bli arg på mig. Ja, vi förlorade. Det är så här, mohed är ett bättre lag, det erkänner jag men bara för att mohed är bättre betyder inte det att vi inte kan spela fotboll? fatt det är väl inte vi som går in och byter och har hur ont som helst? nej. Vi kan spela fotboll men ni är bättre, that's it. Så då kan ni sluta säga att vi INTE kan spela fotboll för det kan vi. Jag tackar för mig, hejsvejs. MEN VÄNTA, jag glömde bort och berätta om vart jag spelade idag. JO, BACK! ohjesus. Behöver nog inte säga nåt mer. HAHA, men ni förstår nog, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback