this feeling I can't describe

Nu känner man pirr i magen, som man alltid gör dagen innan skolan liksom. Sitter och kollar på super modell elr va det nu än är. Har även ätit mat, pasta med skinksås liknande, supergod faktiskt. Om ca en timme åker jag och tränar fotbollen med min trasiga fot men det ska tamefan gå endå! wiho. Vädret ser ut och svika mig idag, regn utan sol. Ska det regna får ni fan bjuda på sol och värme också! får väl börja leta efter en ny vinter jacka nu, antar jag... Eftersom vädret nu bestämmer sig att det är höst nu. Sen bestämmer den säkert sig att det ska vara vinter om 1 månad. KUL

                                               Gammal bild, orkar inte ta nya nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback