åååh älskling!!!

........ Min älskade älskade sötnos kom idag! på alla hjärtans dag. Gissa hur glad jag blev????!!!! jag blev super glad! Du gjorde min tråkiga sjuka dag till en dröm!(överreagerar) gahhh, jag är så glad!  ♥

Min sötnos, älskling som kom idag och överraskade mig, speciellt på alla hjärtans dag. Det betyder att jag ska ha denna klocka hela mitt liv. Allt på denna klocka är perfekt, färgen och mojs. LOVE IT!


Och hörni, min älskade söta bror fyller år om exakt en vecka. GISSA OM JAG HAR TÄNKT LÄNGE. OHJA, hundra år. Nä men okej, några månader iallafall. Han fyller 20 år, börjar ju bli lite gammal, ja jag vet.  Äntligen har jag tänkt klart och presenten, ja. vad ska man säga om den eller ja, dem?;) väldigt roliga och spännande kan jag ju lova,  så han kan väl dra hit hela hans röv och öppna den så fort som möjligt tycker jag. Det är såååå spännande!!! och hörni, ha det bra så hörs vi mer sen! puss! ♥


                                                         Spääääääääännande va???? ;)


Kommentarer
Postat av: Catoedel

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2011-07-25 @ 13:55:21
URL: http://catoedel.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback