Godmorgon!

Lördag idag, och jag hade super trevligt med tjejerna igår men jag råkade somna men det var på slutet och det var så sent... Men jag hade som sagt, super trevligt. Jag kom hem runt halv 1, tack så hemskt mycket för skjutsen Mats! Jag gick upp och la mig direkt. Idag vaknade jag runt 9, tror ja? men iallafall.. Har käkat frukost, satt på mig slajjjfs kläder, alltså kläder man har på sig när man är hemma. Vi ska alldeles strax åka till Hudik, Forsa och stannar där över natten. Och som jag sa tidigare, jag kanske inte kan blogga senare eller imorgon men ni har ju redan koll sattt det är lugnt liksom. Ha det bra nu och sakna mig inte för mycket! ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback