Hej fredag

Vilket jävla väder det var idag, jag är så himla less. Alla bussar var inställda men skolan rullade på som vanligt. Jag fick skjuts dit och hem. Vi skulle börja kl 8.15 och sluta halv fyra. Jag kom dit 9.15, bil jäveln satt fast och jag slutade kvart i 1. Hade inte skjuts hem annars plus att jag hade världens äckligaste huvudvärk. Efter skolan skottade jag med Helen, kämpade med hela gården. SKIT JOBBIGT var det. Också har vi hunnit käka, go mat. Just nu sitter vi och myser framför tv:n och latar oss. Här blir vi förmodligen kvar ett bra tag. SKÖNT! Jag har fortfarande huvudvärk men ska nog ta en tablett, igen. Ha det bra mina bästa fans så hörs vi senare. Pusshejleverköttttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback