hej jag är en cool tjej

Ni såg vad rubriken sa? jag är en cool tjej. Jag har precis pluggat klart och hoppas verkligen att allt sitter annars blir inte madeleine sååå glad men tur att oskar finns där bredvid mig! Just nu är jag bara så himla glad, det är bara för att jag ska träffa min saknade bästa vän med min bästa vän, alltså! lyssna nu hörni. Jag ska åka in till stan imorgon med Sandra, min bästa vän och vara med min saknade bästa vän som då heter madelene. Och ja, hon heter lika som mig fast utan ett I, SAME SHIT!


Jaaa... Vi är ju snygga vi också! bilden är tagen för 3-4 års sedan. Alltid lika sötaaaaaa! ♥♥ och hörni?använd hjälm! Det är för säkerhetens skull, bra för hjärnan. Märks det att jag har haft NO prov eller?joosatt! och ja, det gick väl bra.... Hoppas jag i alla fall annars får jag väl jobba häcken av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback