Hej torsdag

Hade nationella idag, som jag sa tidigare. Det skrev en krönika utan att veta vad krönika är men jag hoppas att det gick bra. Det blev bara 3 sidor, hann inte längre. Tyvärr. Just nu sitter jag hemma och har fruktansvärt ont i huve, har nyss tagit en panodil så det går väl över strax. Vi ska äta pangkakor idag, senare vid fem drar jag och tränar lite fotboll. Och förresten, det blöder om min navel.... byxorna toucha piercingen, aj var ordet. Ha det bra, så hörs nån annan gång. Pusshejleverköttttt!


Cp katten ligger cp... och nej, så tjock är jag inte... Jag hade faktiskt ätit mycket på bilden... haha

Kommentarer
Postat av: lill sis

stackars lilla naveln.. :'( <3

vad skrev du om :)?

2011-02-11 @ 11:07:03
URL: http://jjison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback