Hej världens bästa bloggläsare

Jag hade prov idag, engelska som gick.... åt skogen. Alltså inte så bra! fy på mig men vi får hoppas på det bästa. Slutade skolan 3 och min buss gick tio i fyra, roligt va? nej. Så är det för mig alla dagar förutom torsdag. Kom hem fyra, åt och nu sitter jag här, som vanligt och tittar på barn program, johannes vägrar byta. Nu ska jag ta och kika runt lite och hörni. Imorgon ska jag på studiebesök på staffan, på den linjen jag ska gå(jag har redan sökt och allt är fixat och klart) jag, oskar och pernilla ska dit, madde ska också vara med oss. Vi blir borta hela dagen så vi slipper skolan. Jag kommer hem till två sedan sticker jag igen, till bollnäs för att knäppa lite kort till passet, blir väl ful som alltid. Jag kommer även missa fotbolllen också, jag kommer inte att träna fotboll den här veckan heller, jag har träning imorgon men jag är fortfarande dålig i halsen och ska till bollnäs och på söndag är jag i Hudik, forsa och hälsar på människorna där och har trevligt. Ha det bra! :)


                                                     Saknar dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är johannes? :)

2011-02-23 @ 18:53:11
Postat av: sandra

saknar dig mer! <3

men nu när du ''typ'' är frisk får vi ta och vara! på lovet, för jag har massa saker jag ska plugga till denna vecka, och sen är det megahelg på igot-nto ^^ <3



sms om vilken dag på lovet.

2011-02-23 @ 20:47:15
URL: http://jjison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback