ja, jag vet

Att jag inte har skrivit något sen igår när jag kom hem efter att jag har träffat min saknade madelenen men jag har faktiskt anledning. Jag har inte haft en egen, alltså min egna dator sen i tisdagskväll pga att min bror har fått låna med den till stockholm. Han är där nu idag och ska kolla på "årets kock" har vi tur så kommer han med på tv:en. Jag tror jag får tillbaka min data ikväll eller imorgon, just nu sitter jag på Helens, hänger ni med? jofan, det klart att ni gör! men iaf, återgår till gårdagen. Ja, jag var med madelene och sandra. Jag tyckte det var roligt att få träffa madde igen, jättekul så jag var alldeles sprallig av mig! Ni vet, känslan att få träffa den man inte har gjort på flera år? ja, så känns det! Idag slutade jag klockan kl 2, sitter nu och väntar på mat, pangkakor. Senare ikväll drar jag på träning, det är dags nu tycker ja! men vi hörs, pusshej leverpastejj! :))


Jag bjussar på gamla bilder, eller ja den här bilden är kanske 2 månader gammal? jaja... och min älskade fina tunga, ni ser ju? också är den super lång, fett najs!. Man behöver inte vara snygg på alla bilder, bara du är den du är så ordnar allting sig, jag är mig själv, se hur lång jag har kommit idag! den värld jag lever i, min värld och jag heter Madeleine Pathumthong Jitlada Khamwiset Sundberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback