3 januari

Jag vaknade vid klockan 10 idag. Klev upp, tog en apelsin, softade framför tv några timmar. Jag har nyss fixat mig för dagen, plattat håret och mojsade ansiktet. Cayenne ringde imorse, och sa att det var ändrade tider, en halv timme senare, jävla fucktards. Men det gör inget, blir iaf av. Vi åker runt klockan 4, hämta upp sandra och drar iväg in till söderhamn. Tar piercing och handla sen hem, sandra följer även med tillbaka och softa hårt! så ser min dag ut, ha det bra mina läsare även kallad sötnosar! pusspusshej leverleverpastej :)))



Dagens facelook & låt, håret är perfekt idag, precis som jag vill ha det men jag skulle vilja tunna ut lite så var beredd Alexandra! :) Nu är det bara 2 timmar kvar så försvinner min naturella mage!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback