4 januari

Jag vaknade runt klockan 10 idag, gick ner och åt frukost och nu sitter jag här och bloggar. Ska strax kolla på spårlöst & BONES, älskart!. Också var det ju så att Malin Forsberg ville att jag skulle lägga upp en bild på magen utan plåstermojs så det jag ska lägga upp det nu. Idag ska jag inte göra så mycket, har träning så jag ska väl åka och träna, som jag alltid gör, det är kup i helgen så :) Ikväll ska vi KANSKE få veta om vi är med och spelar i helgen. Det blir najs som fan det du! ha det bra mina läs sötnosar, pusshej



Också var det ju en kommentar som jag fick på förra inlägget  av en anonym och det var så här:
Din blogg är rolig att läsa, men den vore tuuusen gånger bättre om du hade en snyggare blogg!
Mitt svar blir då: Jag har inte hjärnan att fixa en egen design, den som jag har nu var bara trash som jag hade mojsat med. Jag skulle uppskatta om någon där ute kan göra en gratis design till mig.
Ni som kan, kan väl höra av er här eller på min msn adress, [email protected]. :)

Kommentarer
Postat av: Caz

snyggit

2011-01-05 @ 08:40:28
URL: http://blondinturken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback