hej på dig underbara fan

gulligt rubrik va? jo tack jag vet :) närå men lite skoj ska man ju ha. Slutade skolan 3 idag, fick skjuts hem av Paulas pappa, tack så hemskt mycket. Jag fick även ett sms om klänningen som jag beställde hem förra veckan, kommer ni ihåg? så jag ska hämta det ikväll om dom inte stänger tidigt. Hade först tänkt att helen skulle hämta men man skulle ha med sig leg. Då tänkte jag liksom vafan, hon har ju bena med sig.  Det är nog bara jag som tänker så men jag är ju som jag är. Idag ska jag plugga, hårt. SÅ jag är lite osocial av mig men that's life. Ha en bra dag och kväll mina älskade läsare så hörs vi! nångång senare när jag har tid. Pusshej leverköttpastejjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback