Jävla spårlöst...

Kollade på spårlöst, första avsnittet. Dom åker in norra thailand, där jag bodde förut. Jag kollade runt lite så här och där om jag ser mina släktingar, chansen kan ju finnas! men inte då. Under dom sista minutrarna grät jag. I vanliga fall brukar jag inte göra det när jag tittar på spårlöst men det här avsnittet var speciel. Hon hittade ju sin mamma, sen dog hon. Ni ser ju, sorgligt! Jag skulle göra allt för att träffa min mamma igen men så fungerar inte mitt liv. Idag har jag tränat, halv 10 imorse. Det gick så där, lite fel här och där men bullshit, jag gjorde ett mål ialla fall! Idag ska jag äta mycket, så jag blir laddad inför helgen, elr ja, jag ska äta mycket dom dagarna som kommer, superviktigt säger dom. Så jag gör väl som dom säger. Jag ska även ta med kyckling sallad till cupen, fett najs! också ska jag sova bra och mycket, men det gör jag hela tiden? så ingen förändring direkt. Jag ska väl hoppa i duschen alldeles strax när det finns varm vatten så hörs vi senare, promise. Pusshejleverpastej

           Jag rekommenderar att ni ska titta på detta avsnitt på tv4play, den är jättebra, faktiskt!

                                             Baby, we can do it, we can do it all night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback