Yummi Yummi

Dagens träning var jättejättejättejobbigt, ni hör ju hur jättejättejättejobbigt det låter. Jag blev så himla svag i benet som aldrig förr. FYFAN VILKEN JÄVLA TRÄNING! ajajajajajajjaja men ni ska vi inte klaga. Det var värt! så hima roligt!. Match på söndag mot mohed dv 4. Jag är uttagen, samling 9. Fyfan för den som bokade den tiden men ja,nån måste ju vara pigg. Jag har nyss duschat, segat lite grann, det är ju skönt. I tidigare inlägg glömde jag berätta om att jag kan spela hela "monday morning" på piano, lärde mig det idag. Är man grym eller? joo då, kanske lite grann eller ja... jag är stolt i alla fall. Just nu känner jag på mat, ska jag eller ska jag inte? that´s the frågan. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback