baby baby

Tjenare! Hade jättetrevligt igår! brorsan dök också upp ett tag, han skulle vara med bruden. Andreas kom han å, kul söru! sen stack dom till krogen. Vi åt, spelade kubb och prata så där rå. Som sagt, trevligt var det. Tack så mycket för den. Nu är det 3 dagar kvar sen sticker Cassandra♥ kommer sakna dig!. Idag har jag inte så många planer, få se om någon vill umgås med mig? någon frivillig? komsikomsi. Jag vaknade 6, släppte in plösen, gick och la mig, vaknade tio, släppte ut plösen och nu sitter jag här. PIGG är jag å! Vädret är kanon, soligt och varmt, sugen på bada? jajamän! men det är för kallt... TORSK. Jaja, Ibland får man vara det, helt OKEJ. Jaja, men nu ska jag ta och käka lite frukost, vi hörs dudes.


Snygg tjej, så här tidigt på morgonen, men PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback