frihet

Hej, slutade skolan för längesen faktiskt, hade bara inte lust och skriva då men iallafall. Har haft kunskapstävlingar hela dagen idag, det gick väl käänon dä. Vi sög med andra ord men det var roligt iallafall. Huvudsaken. Just nu sitter jag och kollar runt på nätet, kläder om man ska vara ärlig och vet ni? nu har jag långledig. ALLTSÅ långhelg. Det var sista dagen i skolan idag, så skönt!! Orkar inte med plugg och masssa sånt, läre ha pause också är det 11 skoldagar kvar sen säger vi hejdå.. HIIHI va skönt! Ni får ha det bra så länge mina fans. Pusshej lever pastej :):)
                                                                       Jag har skaffat mig en sån dära frågemojs så ask me!→


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback