purjolök? nej! inte okej...

Jag skriver nu när jag är ledig imorgon. Har jobbat sen i måndags så jag får två lediga dagar, najs d! men iallafall. Glad midsommar på er allihopa!! Hoppas att ni har haft en bra dag. Jag har iallafall haft en bra idag, så ni vet. Det började med att jag vaknade åtta, tog ut hästarna. Lagade lunch så jag kunde ta med det till jobbet. Åkte till jobbet så jag skulle vara där till 10. Började sent idag eftersom det inte finns så mycket att göra. Sen vart det bomsterplockning med barnen, massa annat jobb, kolla på vattenskidor och fallskärmshoppare och bar midsommar stången till rätt plats, det var inte så där min grej men det gick. Sen så var det dags för fika för stora och små, och dom äldre så det var jag och Simon som hade hand om det, det gick kanon dä. Vi fick ju fika vi å och jag höll på dö av skratt............ Rabarber pajen smakade purjolök.. FY va äckligt det va. Jeanette kom precis efter att vi hade snackat om att det var äckligt, hon frågade, var det gott? vi ba " hhmmm JA, det var det......" hahah, jag har haft det jättebra idag, jag och brorsan åkte o åt på rosa pantern efter jobbet, jag åt VÄRLDENS godaste pizza och brorsan vann pengar på pengmaskinen. Jag ska alldeles strax gå och lägga mig, läre upp och göra en massa imorgon, brudarna kommer över en sväng och gör mig sällskap så snäll som dom är.

Kommentarer
Postat av: Amanda » Min fotoblogg

fin blogg!

2011-06-25 @ 18:55:03
URL: http://perssonfotar.blogg.se/
Postat av: Amanda » Min fotoblogg

sv hih, vad ska du göra i dag?

2011-06-26 @ 11:09:44
URL: http://perssonfotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback