TJENARE

Sitter och väntar på att mitt hjärta ska komma. Jag har suttit med Sandra och väntat sen kl 10, alltså sen vi vaknade med andra ord. FAST ändå inte. Jag vaknade faktiskt sex idag, tog in plösen och sov till kvart i tio och väckte Sandra med vackra sånger, underbart. Nu har hon åkt, tråkigt men vi ses snart igen. Jag har haft det jättebra idag, bra väder och bra sällskap. Nu vill jag bara att hjärtat ska komma hem! NUUUUUU!!! :( OCKSÅ är det skola imorgon också, förresten. Glömde berätta det. Det blir en lång dag imorgon. Först skola, sen drar jag till Bollnäs. Apan har bal imorgon så jag blir en papparazi imorgon. Han kommer va så stilig så ♥ Det låter bra än så länge men vi får väl höras mer sen, och bilder får ni se å. Snäällt va? jo, jag vet. Jag är en snäll person, hehe. Jaja, see ya. Ska sitta och dröja ut tiden nu, pusshej. LEVERPASTEJJJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback