And it feelt so good

Godmorgon, tyvärr så bloggade jag inget igår, hade inte lust och ville bara nörda TV med min familj alltså fredagsmys. Jag fick sluta skolan sen igår, alltså halv fyra och vädret gjorde min dag ännu värre. JAG HATAR SNÖ, KAN NI INTE FATTA DET? JÄVLA VÄDER!!! Idag kommer fina Madelene hit och umgås med mig, alltså ute på landet. Det blir en äventyr för henne dårå. HEH jag vet inte vad vi ska hitta på för skojs men något blir det iallafalll! Just nu sitter jag och tittar på skidor, ska nog byta kanal snart för det börjar bli långtråkig och min familj har åkt till Forsa. De åkte för ca 10 minuter sedan. Men vi får höras sen, nångång ikväll kanske. Pusshej :D

                                                           2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback