glassbil!!!!

Jag har nyss duschat efter en hard work träning. JÄVLARRRR va de tog i!!! inte dåligt här eh! Ja men iallafall. RUBRIKEN ska jag förklara för er nu varför rubriken heter glassbil. Vi höll på spela match i småa grupper, sen körde en bil upp för kullen där man går upp för. En mini lastbil, ni vet glassbilar. Så där såg bilen ut. Då skrek ja" GLASSBIL!!!!!" värsta panik men vet ni va det va för bil? jo. EN sån där OKQ8 bensin mack bil jävlar. HAHA snacka om att jag skämde ut mig rejällt där! IQ befriad tjej...... Ni kan ju fatta hur pinsamt det va! usch. Nu ska jag watcha på tv:n!

                                             Ni som inte ver hur OKQ8 ser ut så ser det iallafall ut så där! Deras loga iallafall!

Kommentarer
Postat av: lill sis <3

jag kommer sakna dig när du sticker iväg till spanien! vi får se till att vara när du kommer hem <3

2011-04-01 @ 09:49:26
URL: http://jjison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback