Hej.....

Förlåt för att jag inte har bloggat något i helgen men jag sov över hos Sara på lördagen också.. Det blev så till slut. Vi var som sagt på barn disco först i fredags sen natt café. Jag säger bara, TUR ATT KILLARNA VAR DÄR! annars visste jag inte vad jag skulle göra. Det blev väldigt sen den natten, vi kom hem runt halv 3, somnade 3. Vaknade 8, Sara och Sandra snarkade hela natten, riktigt högt!!!!!!!!!!!!!!!! så jag kunde inte sova och sandras förbaskande telefon! men jag sov bättre på lördan iallafall, huvudsaken. Vi åkte upp till NTO då också, för att kolla på melo med folk. Erik Saade vann och vet ni vad? jag träffade honom innan han var känd.............. men jag tog ingen autograf för jag trodde att han bara var en pojke.. Men grattis iallafall!! så kul för dig. Jag hejade inte på honom utan på min snygging. Igår åkte jag därifrån halv 8. Vi fick besök runt 3, Elias och Jonas. Innan dom kom trodde jag klockan var 12, heh. SÅ jag stod där och pratade med sandra, troru dom är vaken eller? klockan är väl bara 12?... Hahha typiskt. SÅ dom var med oss tills 7, då lämnade dem mig själv i lägenheten brevid pappguben som sen ro stirrade på mig när jag skulle till bilen.... JAG BLEV SKIT RÄDD!! så jag sprang.... Idag var det slut på lovet och skola as you know. Det gick super seg och jag var trött.  Jag fick veta mina betyg och allt mojs så det var väl trevlans. Nu orkar jag inte skriva nåt mer, jag finns på moben eller facebook om ni vill mig något, okej dude? TJAARÅÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback