Sovmorgon :thumbup:

Godmorgon mina fans, vi har sovmorgon idag. Till 9.50? ja, men jag tror det va så iallafall. Jag ska alldeles strax åka till skolan för det går inga andra bussar dit, 8.35 är den senaste bussen, jippie kayey mother fucker. Jag och Oskar ska jobba efter lunchen, på ranchen, HAH det rimmade!!!! vi har fått order att vi ska jobba idag, hela dagen stort sett men nu var ju sovmorgonen i vägen så då kunde vi inte och kl 9.50 skulle vi fylla i nån jätte"viktig" ankärt som kommer ta hela lektionen, alltså 9.50 till lunch och lunchen kanske är 11.15. Haha roligt. MÅSTE GÅ NU!

Dagens facelook, mina ögon och allting har svårt att förstå att man ska försöka flina på kort. Lite trött på mig idag kanske. Ser ju sur ut. BJUD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback